Δίκαια παράπονα

[inline:kp.jpg]
Τα τελευταία χρόνια τα εστιατόρια θέσπισαν και το θεσμό του “πακέτου” κατ’οίκον για τους επιχειρηματίες και τους δημόσιους υπαλήλους που αργούν πολύ να πάνε σπίτι τους.Αρχικά όλοι
Ήταν ενθουσιασμένοι και οι παραγγελίες έπεφταν βροχή,τον τελευταίο όμως χρόνο οι πελάτες είναι μάλλον δυσαρεστημένοι και ακυρώνουν τις ετήσιες ή και εξαμηνιαίες κρατήσεις τους.Κάποιοι κάνουν λόγο για αυξημένες τιμές,αρκετοί όμως κάνουν λόγο για κακή ποιότητα του
Φαγητού.Αναφορές γίνονται για νερουλά και άνοστα κοτόπουλα με χυλωμένο πουρέ,για γιουβερλάκια που είναι σφιχτά ως μπαλάκια του τέννις ακόμη και για ξεζουμισμένες,ανάλατες φακές.
Κατανοούμε ότι η αύξηση του ΦΠΑ έφερε και την αύξηση των λειτουργικών εξόδων,αυτό όμως δεν δικαιολογεί ούτε τις ξαφνικές υπερτιμήσεις,ούτε την ραγδαία πτώση της ποιότητας των σερβιρισμένων φαγητών.Σε πονηρούς και δύσκολους καιρούς,επιβιώνουν εκείνα τα εστιατόρια που συνδυάζουν τις λογικές τιμές,με την γευστική κουζίνα.
Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης

Νεκτάριος Κατσιλιώτης

Ιστορικός - Εκδότης

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *