Η μη ξενομανία στην ένδυση

Η μη ξενομανία στην ένδυση
Μαίρη Λεμπέση
[inline:kr.jpg]
Αν υπάρχει μια θετική πτυχή στην κρίση που βιώνουμε,είναι η σταδιακή αποβολή της
Ξενομανίας που χαρακτήριζε τους `Ελληνες τις προηγούμενες δεκαετίες,ειδικά στον
Χώρο της ένδυσης.`Ερευνες αποδεικνύουν ότι ο καταναλωτής ενδιαφέρεται όλο και
Ενεργότερα να στηρίξει επιχειρήσεις και προιόντα ελληνικών συμφέροντα,αποκτώντας
Έστω και καθυστερημένα,συνείδηση των συνεπειών που έχουν οι επιλογές του.Το
Αποτέλεσμα είναι να συναντάει κανείς στις βιτρίνες των καταστημάτων την ένδειξη “Οι
Συλλογές μας παράγονται στην Ελλάδα” ,σε μιά ενδιαφέρουσα αντίστροφη όσων γνωρίζουμε
Έως σήμερα.Κι αν η δυσμενής συγκυρία αποτελεί τροχοπέδη για τις επιχειρήσεις αυτές να
Δρέψουν καρπούς στη χώρα μας,το άνοιγμα στις αγορές του εξωτερικού αποτελεί μονόδρομο.

Νεκτάριος Κατσιλιώτης

Ιστορικός - Εκδότης

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *