Το προφίλ του εκπαιδευτικού διεθνισμού
Το προφίλ του εκπαιδευτικού διεθνισμού
Βασίλης Μαρκεζίνης
`Οποιος θέλει απτά παράδειγμα της εκπαιδευτικής διαστρέβλωσης δεν έχει παρά να
Διαβάσει το εξαιρετικό δοκίμιο του δασκάλου Χρήστου Κορκοβέλου «Η υποταγή της
Ελληνικής στην τουρκική ιστοριογραφία» που περιλαμβάνεται σε μια σειρά ιδιαιτέρως
Ενδιαφερόντων δημοσιευμάτων υπό τον τίτλο «Νεοθωμανισμός»
Πρώτον,τα νέα ιστορικά κείμενα ουδεμία διάκριση κάνουν μεταξύ απελευθερωτικών
Αγώνων και επιθετικών γενοκτονιών.Οι αγώνες ανεξαρτησίας της Νοτίου Αμερικής στις
Αρχές του 19ου αιώνα κατατάσσονται στην ίδια μοίρα με την εισβολή της Ιταλίας στη
Βόρεια `Ηπειρο ή τη σφαγή των Αρμενίων από τους Τούρκους.
Δεύτερον,η «επανένταξις» της Μακεδονίας ,Θράκης,Ηπείρου,Κρήτης και των νησιών του
Αιγαίου στη πατρίδα μας δεν χαρακτηρίζεται ως «απελευθέρωση» κατεχόμενων περιοχών
Αλλά ως «προσάρτηση ».λέξη που στο Μείζον λεξικό του Τεγόπουλο-Φυτράκη ορίζεται
Ως «Η υπαγωγή εδαφών στην κυριαρχία ξένου γειτονικού κράτους».
Τρίτο παράδειγμα που σχετίζεται με το θέμα μας,το τούρκικο βιβλίο «Τα δίκαια της
Τουρκίας» που κυκλοφόρησε το 1955 και παραμένει υποχρεωτική ανάγνωση στην
Οκταετή φοίτηση των τουρκικών σχολείων διακηρύσει ότι: «Τα νησιά του Αιγαίου
Βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή» πράγμα που το δικό μας σχολικό σύγγραμμα
Φαίνεται να αποδέχεται μια και η πληροφορεί τα Ελληνόπουλα ότι: «Ο ελληνικός στόλος
Καταλαμβάνει πολλά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου».