Η μάχη των τοπικών βιοτεχνιών αναψυκτικών

Η μάχη των τοπικών βιοτεχνιών αναψυκτικών
Παναγιώτης Υφαντής
[inline:al.jpg]
Η ελληνική αγορά αναψυκτικών δοκιμάζεται από την οικονομική κρίση.Σύμφωνα με πρόσφατη
Μελέτη της ICAP, η συνολική κατανάλωση αναψυκτικών μειώθηκε κατά 4,6% το 2010 και 1,6%
Την αμέσως προηγούμενη χρονιά.Σ’αυτό το δυσμενές περιβάλλον και με την αγορά να ελέγχεται
Σε μεγάλο βαθμό από λίγες ισχυρές επιχειρήσεις,οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του χώρου δίνουν
Τη δική τους μάχη επιβίωσης,αποσπόντας σημαντικά μερίδια σε τοπικές αγορές σε όλη την Ελλάδα.
Ταυτόχρονα επιχειρούν να συνδέσουν την ανάπτυξη τους με την τουριστική κίνηση δημοφιλών
Προορισμών όπως η Κρήτη,η Ρόδος και η Κέρκυρα.Τα αναψυκτικά “ Λούξ”, “ Κλιάφα”, “Αγνή”,
“Γεράνι”,”Νέκταρ” κ.τ.λ συγκροτούν μια ομάδα δυναμικών εταιρειών που χρησιμοποιούν εγχώριες πρώτες ύλες,προσφέρουν θέσεις εργασίας και μπορούν να αποτελέσουν τη βάση ενός
Δυναμικού εξαγωγικού κλάδου με πολλαπλά οφέλη για την ελληνική οικονομία.

Νεκτάριος Κατσιλιώτης

Ιστορικός - Εκδότης

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *