Αναδρομή

Βυζαντινή ιστορία

Ο οικουμενισμός

Στα χρόνια του μεσαίωνα

Κουμάντο έκαναν οι άρχοντες

Και επικοινωνούσαν με όλα τα τότε κράτη

Αν κάποιος νέος είχε αντιρρήσεις

Τον έβγαζαν τρελό

Γιατί ήταν η μονάδα της εξαίρεσης

Τον έσωζε μόνο η απάρνηση της

Θεωρίας του για δημοκρατία

Νεκτάριος Κατσιλιώτης

Ιστορικός - Εκδότης

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *