Η νέα διαφημιστική ροπή

[inline:gp.jpg]
Ως γνωστόν,η διαφήμιση στην τηλεόραση είναι ένα ελκυστικό μέσο για να πείσει
τον πολίτη να πάει στην αγορά και να ψωνίσει τα προιόντα που θέλουν οι πολυ
εθνικές.Μέχρι τώρα κυριαρχούσαν τα ξένα προιόντα και οι νοικοκυραίοι απορούσαν
που θα οδηγηθεί η καταναλωτική κοινωνία με αυτή την έξαρση ξενομανίας.
Τελευταία όμως παρατηρούμε στα διαλείμματα δημοφιλών εκπομπών που κατέχουν
χρόνο σε τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας και διαφημίσεις αστικών και
γεωργικών προιόντων ελληνικής πατέντας και κατασκευής.Ασφαλώς και αυτά τα
τηλεοπτικά σπότ θα συμβάλλουν στο να στραφεί ο `Ελληνας στις ντόπιες επιχειρή
σεις ώστε να μπούν οι υποθήκες να έχει το παιδί του και στο μέλλον δουλειά.
Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης

Νεκτάριος Κατσιλιώτης

Ιστορικός - Εκδότης

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *