H ομηρική καταγωγή της βυζαντινής κοινωνίας

[inline:bz.jpg]
Επειδή η ρεπούσια αναθεώρηση της Ιστορίας σχετίζεται και με την λαμπρή
βυζαντινή αυτοκρατορία,κάναμε μιά έρευνα που αποδεικνύει οτι η δομή
της βυζαντινής κοινωνίας προέρχεται από την ομηρική Ελλάδα,κάτι που
αποδεικνύει την συνέχεια της φυλής και ρίχνει στο κάλαθο των αχρήστων
την μεταμοντέρνα θεωρία οτι το Βυζάντιο δεν ήταν ελληνική αυτοκρατορία.
Καταρχήν στον `Ομηρο έχουμε τον `Ανακτα (μονάρχη-στρατιωτικό).Το
ίδιο ακριβώς συναντάμε και στα βυζαντινά χρόνια:Ο βασιλεύς ήταν ένας
ηγεμόνας -αρχιστράτηγος που εκλεγόταν όχι μόνο από τον πατριάρχη,αλλά
και τον στρατευμένο λαό.Στην επόμενη κλίμακα της ομηρικής κοινωνίας
συναντάμε το συμβούλιο των Γερόντων,ένα αριστοκρατικό σώμα που
είχε εκτελεστική και νομοθετική εξουσία.Το στελέχωναν αριστοκράτες σε
μεγάλη ηλικία.Αντίστοιχα στο Βυζάντιο έχουμε την σύγκλητο,ένα ολιγαρχικό σώμα που,όπως στον `Ομηρο,είχε αποστολή να δίνει συμβουλές
στον αυτοκράτορα και να υλοποιεί τα νομοθετήματα των ανακτόρων.
Ακολουθεί στον `Ομηρο ο Μάντης,ο ανώτατος ιερέας που ερμηνεύει μέσω
των χρησμών την βούληση των θεών και δίνει πρακτικές συμβουλές στο
ποίμνιο.Στο Βυζάντιο έχουμε τον Οικουμενικό Πατριάρχη,ο ανώτατος ιερέας ο ενδιάμεσος του Θεού και αυτός που δίνει κουράγιο στο ποίμνιο.
Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης

Νεκτάριος Κατσιλιώτης

Ιστορικός - Εκδότης

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *